Klachtenregeling
U heeft een klacht, wat nu?
Vervelend dat u een klacht heeft. Bij fysiotherapiepraktijk Hammer streven wij ernaar om behandelingen te leveren welke aansluiten bij de verwachtingen en/of wensen van u als patiënt.
Wij vinden het dan ook belangrijk om van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met uw behandelend fysiotherapeut. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen.
Mocht het zo zijn dat wij uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen? Als fysiotherapeut bij fysiotherapiepraktijk Hammer sta ik ingeschreven in het Centraal Kwaliteitsregister van het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie). Zij beschikken over onafhankelijke klachtenfunctionarissen welke samen met u en met ons de klacht zullen bespreken en de daarbij behorende oplossing proberen te vinden.
Wilt u meer informatie, dan kunt u hier lezen wat alle mogelijkheden zijn.