Skip to content

Reviews

Binnen onze praktijk  is de kwaliteit van de fysiotherapeutische zorg zeer belangrijk en wij beoordelen onze kwaliteit dan ook regelmatig. Om zo de kwaliteit van de zorg voor u als patiënt te blijven verbeteren. Uw ervaring als patiënt is hierin van essentieel belang!

_MG_0558

Patiëntervaringsonderzoek

Het onafhankelijke en geaccrediteerd meetbureau QDNA. heeft hier een geautomatiseerd online platform voor ontwikkeld: QDNA. QDNA verstuurt dagelijks vragenlijsten naar patiënten die binnen onze praktijk zijn behandeld. QDNA behandelt uw gegevens volledig anoniem volgens de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). De fysiotherapiepraktijk, onze medewerkers en uw verzekeraar komen niet te weten wat u heeft geantwoord. De gegevens worden alleen gebruikt voor het toetsen van de kwaliteit van de verleende zorg. Invullen is vrijwillig en heeft geen enkele invloed op de zorg die u (of uw kind) krijgt. Het kost u ongeveer zes minuten om de vragenlijst in te vullen.

Bent u recent behandeld in onze praktijk en wilt u ook meewerken aan de verbetering van de kwaliteit of wilt u aangeven dat u zeer tevreden bent? Dan kunt u uw mailadres bij ons doorgeven. Na aanmelden kunt u uitgenodigd worden en ontvangt u een e-mail of brief met inloggegevens, zodat u de vragenlijst kunt invullen.

Heeft u vragen over de vragenlijst of het onderzoek, dan kunt u contact opnemen met QDNA via https://www.qdna.nl/

Patiëntervarings-
onderzoek

Het onafhankelijke en geaccrediteerd meetbureau Qualizorg B.V. heeft hier een geautomatiseerd online platform voor ontwikkeld: Qualiview. Qualiview verstuurt dagelijks vragenlijsten naar patiënten die binnen onze praktijk zijn behandeld. Qualiview behandelt uw gegevens volledig anoniem volgens de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). De fysiotherapiepraktijk, onze medewerkers en uw verzekeraar komen niet te weten wat u heeft geantwoord. De gegevens worden alleen gebruikt voor het toetsen van de kwaliteit van de verleende zorg. Invullen is vrijwillig en heeft geen enkele invloed op de zorg die u (of uw kind) krijgt. Het kost u ongeveer zes minuten om de vragenlijst in te vullen.

Bent u recent behandeld in onze praktijk en wilt u ook meewerken aan de verbetering van de kwaliteit of wilt u aangeven dat u zeer tevreden bent? Dan kunt u uw mailadres bij ons doorgeven. Na aanmelden kunt u uitgenodigd worden en ontvangt u een e-mail of brief met inloggegevens, zodat u de vragenlijst kunt invullen.

Heeft u vragen over de vragenlijst of het onderzoek, dan kunt u contact opnemen met Qualiview door te mailen naar support@qualiview.nl.

Reviews

Dhr K.

“Als patiënt ben je bent hier absoluut geen nummer en wordt altijd vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan.”

Mvr K.

“Ze luisteren goed naar je problemen, en gaan serieus met de klacht om. Ik voel me goed als ik daar weg kom.”

Mvr S.

“Goede koffie en deskundig personeel, wordt goed behandeld en goed geadviseerd, Boekt meestal snel resultaat.”

Dhr P.

“Het zijn hele goede fysiotherapeuten, elke keer als ik er heen ga voel ik me heel goed ze denken met jou mee ze weten ook precies waar ik last heb, hele goede service.”    

Mvr A.

“Tijd voor de patiënt om serieus de klachten te bespreken om tot een goed plan van aanpak te komen.”

Mvr H.

“Acute problemen worden snel en vakkundig opgepakt en zijn daardoor ook snel verholpen.”

Dhr B.

“Jullie zijn goeie fysio’s, fijne praktijk en jullie weten wat je moet doen en welke behandelingen ik moet hebben om te herstellen van mijn klachten.”

Dhr. R.

“Jonge praktijk en goede begeleiding en nieuwe behandelingen.”

Mvr. U.

“Het is een fijne praktijk, laagdrempelig en altijd een kop koffie of een kleinigheid met feestdagen, kortom super praktijk met fijne mensen.”

Mvr. M.

“Klachten worden gelijk serieus genomen en voor zover mogelijk geeft de behandeling gelijk pijnverlichting.”

Mvr G.

“Een goed luisterend oor. Er word goed gereageerd op de klachten. Acute problemen worden gelijk opgelost en tips gegeven om klachten in de toekomst te voorkomen.”

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Bij fysiotherapiepraktijk Hammer streven wij ernaar om behandelingen te leveren welke aansluiten bij de verwachtingen en/of wensen van u als patiënt. Wij vinden het dan ook belangrijk om van u te horen als u niet tevreden bent. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen.

Mocht het zo zijn dat wij uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen? Als fysiotherapeut bij fysiotherapiepraktijk Hammer sta ik ingeschreven in het Centraal Kwaliteitsregister van het KNGF. Zij beschikken over onafhankelijke klachtenfunctionarissen welke samen met u en met ons de klacht zullen bespreken en de daarbij behorende oplossing proberen te vinden. Wilt u meer informatie, dan kunt u hier lezen wat alle mogelijkheden zijn.

Fysiotherapie Hammer
2018 – 2024

Privacyverklaring
Algemene voorwaarden

Neem contact op met Fysiotherapiepraktijk Hammer

053-4787539
Beeldmerk Fysiotherapie Hammer